A sweet moment


Husband wa aon business trip in Eastern Finland few weeks ago. On the way home he bought a sweet old fashioned bag of liquorice. I like package design with some idea that makes the product stand out among many similar products. "Kouvolan Lakritsi" is in my opinion one of the best liquorice brands, fresh and soft, so I was delighted.

Siippa oli Lappenrannassa työmatkalla pari viikkoa sitten. Paluumatkalla hän osti minulle viehättävän vanhanaikaisen pussillisen Kouvolan Lakritsin lakuja. Ihailen aina pakkausratkaisuja, jotka saavat tuotteen erottuvan monista samanlaisista. Monta kertaa olen ostanut tuotteen ihan vain mielenkiintoisen pakkauksen vuoksi...
Kouvolan lakut ovat mielestäni parhaita, tuoreita ja pehmeitä. Jo eläkkeelle jäänyt kilpaileva kouvolalainen kollegani tarjoili niitä aikanaan asiakkaille messuilla ja minäkin aina kävin tyhjentämässä hänen lakukulhoaan...

3 kommenttia :

  1. Pakkaus on kyllä hyvä mutta sisältö tökkii. Mulla on jotain traumoja lapsuudesta kun inhosin lakua jo silloin ja inhoan vieläkin. Muistan kun kävin jossain satujumpassa ja tunnin päätteeks kaikki sai lakupötkön josta olin katkera ko enhän minä voinut sitä syödä koska inhosin.
    Mielenkiintoista muuten että jumpan päätteeksi tarjottiin karkkia, no se oli sitä 70-lukua kun kaikki mitä teit ei vielä ollut vaarallista terveydellesi niinkuin nyt:)

    VastaaPoista
  2. Mulla taas kuola valuu suusta. Tuoretta lakua en ole saanut aikoihin.

    Pakkaus on kyllä just sopivan vanhan henkinen Viipurin lakuille.

    VastaaPoista
  3. Siippa on hulluna lakun ja etenkin englanninlakritsiin, josta itse en välitä, tavallinen laku maistuu kyllä.

    Henrietta; tuo jumppa-karkkijuttu toi mieleeni kun hammaslääkärin tiskillä oli kerran suklaata tarjolla. Kyselin eikös ole jotenkin ristiriitaista, mutta vastaanottovirkailija vain kohautteli hartioitaan (ja otinhan minä sen suklaan, söin kyllä vasta tarkastuksen jälkeen).

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa kovasti. Your comment makes me happy.