A morning in Paris



I had my free morning, but as many shops opened only at 11 and I had to be at the fairs outside of the city, I shopped only for cheeses and otherwise walked around 6th arr (Odeon, Saint Germain, Saint Sulpice, Luxebourg) for few hours, snapping photos of the many stunning details I saw.

Sain torstaina vapaan aamuni Pariisissa, mutta koska monet kaupat aukesivat vasta yhdeltätoista ja minun piti olla messuhalleilla kaupungin ulkopuolella jo puolilta päivin, en tehnyt oikeastaan muita ostoksia sinä aamuna kuin parin juustoa ehdin hankkimaan. Kävelin 6. kaupunginosaa (Odeon, Saint Germain, Saint Sulpice, Luxebourg) ympäriinsä ja napsin kuvia upeista yksityiskohdista.

4 kommenttia :

  1. Ihania kuvia ja ihania yksityiskohtia. Kuvaajalle Pariisi on kyllä ihana kohde...

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia!!! Ihanaa, että sait edes hiukan vapaata aikaa kierrellä ja kuvata.
    Hyvää loppureissua sinulle.

    VastaaPoista
  3. Saint Germain is one of my absolute favourite areas in Paris. So much to look at and nice 'n close to Jardin de Luxembourg.. Sigh.

    I love the rose pictures. I can smell them through the screen..and those windows.. The architecture and composition of this amazing city is wonderful. I feel grateful to Napoleon for the fabulous city plan! :)

    Hope you are returning to K for Valentine's - or better yet, have him fly on down and you can be romantic in the city of Luuuuurrrrve! :)

    Hugs and Happy Valentine's from Sydney!

    xx Charlotta

    VastaaPoista
  4. Kauniita kuvia! :) Löysin tänne ensimmäistä kertaa, idyllinen blogi ja ruokajutut kiinnostavat paljon.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa kovasti. Your comment makes me happy.