Ja mikä juhannussää meillä olikaan. Ilma 25 C, vesi 30 C.
Kesäkeittiössä on useita grillejä, keittolevy, jääkaappi, juokseva vesi ja katetulla terassilla istumapaikat kymmenelle suuren pöydän ympärillä.
Ruoka on aina keskiössä juhannusjuhlissamme. Tänäkin vuonna kalaa oli eri muodoissaan ja jälkiruoaksi Eton messiä.
Pihassa on patsaita ja muita yksityiskohtia silmänilona.
Ruokailun jälkeen useampi meistä kävi vuorotellen ottamassa pikku nokoset pergolan sohvalla. Sitten pulahdettiin taas altaaseen.
Kesäyö oli lämmin, mutta auringon viimein laskiessa kaminaan sytytettiin silti tuli tunnelmaa luomaan.
Mikä ihana kesäpäivä! Tänään ollaan menossa taas ystävien luona käymään, taidan ottaa taas uikkarit mukaan.
Kuinka sinun juhannukseksi sujui?





































